Follow my blog with Bloglovin

lördag 21 februari 2015

Att ha varit på Harrods

Golördag!
Vår sista dag här i London och i dag blir det en massa skoj..;)
Ett "måste" då man är här är ju att besöka Harrods..
Här går man och suckar o oar och pekar och wooowar..
..men man handlar inte....;)


Väskor och parfymer...

..och förstås det lyxigaste av lyx....







Å så det här.....shoe heaven...hur underbart är inte det!


Något jag inte visste, var att de har en jätte fin saluhall, med de ena godsakerna efter de andra..
Här gick vi alla fyra och pekade och hummade ett bra tag..
Pajer för den hungriga...



Kakor, cupcakes och tårtor som stora konstverk...
Å så det här...
Chokladdoppade jordgubbar i fina strutar...
Det kan man ju faktiskt göra själv hemma...
Det vore väl lite lyxigt att bjuda sina gäster på?
Chokladdoppade jordgubbar i en fin strut!
Ha en toppenlördag!
Kram Katarina

14 kommentarer:

  1. Det är så overkligt att traska runt i detta hav av lyx :).
    När vi var där senast var det adventstider och hela Harrods badade i julfeeling.. jag hade kunnat bosätta mig där då tror jag *S*.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ooooh! LYX! Trevligt att man får fota där också! Det är inte ofta man får det i finbutikerna.
    Kul att du delar med dig, nu vill jag också åka till London ;) :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Hejsan vännen!
    Sååå himla mysigt ni verkar ha det. O Harrods var ju vi aldrig på när vi var i London förra året så vi MÅSTE ju bara åka tillbaka ;). Tråkigt att det var så mycket folk när ni var på VS, när vi var där var det helt folktomt så därinne bland all fin inredning blev det en hel del fotande.
    Ha nu en underbar sista dag
    Kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Saluhallen och Chanelbutiken är lovely❤️ lyxigt att bara få gå runt där o njuta!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Oh, så kul! Där skulle jag också kunna slå ihjäl ett par timmar. Undrar bara varför det var tomt (!) i alla exklusiva butiker??? :O

    Ha det fortsatt bra! Kram!

    SvaraRadera
  6. Åh , jag älskar London , så mycket att se, man lessnar aldrig :) Nä Harrods är väl inget ställe man storshoppar på ....inte jag iallafall, köpte några kakor en gång bara för arr få den fina påsen ;) Ha det gott, kram Anna

    SvaraRadera
  7. Vad härligt ni verkar ha det. Älskar Harrods. Och Fortum & Mason. Min kommentar om det tipset verkar ha försvunnit. Jag gjorde den från luren så nåt kanske gick galet. Hur som helst är den "butiken" typ Harrods och NK 2.0. Så himla coolt. Älskar de knarrande golven och det sobert exklusiva!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Ja, visst är det lite speciellt att strosa runt i dessa exklusiva avdelningar på Harrods. Vi skojade lite när vi var just vid ostdisken att de hade ingen Västerbottensost så det blev inga inköp...

    SvaraRadera
  9. Så lyxigt! Kul att du visar för jag har ju aldrig varit där:) Och vilken saluhall, så mycket gott.
    Ha en fin resa hem
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Åhhh vad avundsjuk jag blir. Där vill jag också vara:) Harrods bästa stället!! Den avdelningen med bakelse. En dröm ♥
    Underbara bilder. Du får gärna bjuda på fler bilder här ifrån:) Det ger mig härliga dagdrömmar!:).

    Kram Carola

    SvaraRadera
  11. Men woow så lyxigt, vilket ställe.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  12. Läckert att bara insupa allt! Visst undrar man lite, vilka handlar där? Vad gör de av all mat som blir över, när de stängt? Är allt på riktigt? Mysiga London ! Genuinare än Florida! Kram Milla

    SvaraRadera
  13. Vad härligt med en massa shopping! :) Vad kommer du hem med för näågtot? Kram

    SvaraRadera
  14. Hur bor ni, och var har ni bokat er resa? Jag har suttit nästan hela dagen och kollat på resa till sommaren....herregud vad trött jag bli...puhu. Kram Anette

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥