Follow my blog with Bloglovin

onsdag 22 februari 2017

Det "apelsinfärgade" är kvar...;)

Heeeeej...

Tänk vad man kan vänja sig snabbt vid en ny färg....
Måste ju vara för att jag tydligen gillar "apelsinfärg".
Så JAPP det orangea är kvar...;)
 Fick med så fina rosor från en styling i går.....

 Här i tv-rummet brukar jag inte placera snittblommor, de brukar ju hamna där nere men nu var det
ju just den färgen.... men åååå... så här skulle jag vilja ha det jämt...;)

Kudden är från Chhatwal & Jonsson (adlink)
 Den fina vasen är från Blomsterlandet.
Ja här inne hänger vi mest varenda kväll nu för tiden...
Ett nytt favoritrum helt enkelt!

Kram Katarina

10 kommentarer:

  1. Såååå fint det blev och va snabbt det gick :))
    Mjukt och ombonat verkligen!
    Ha en tipptopp dag smulan :)
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Så jättefint🌺och förstår att du vill behålla apelsinfärgen🍊🍃🍊

    SvaraRadera
  3. Tufft! Ingen mes här inte♡ jag fick inte in känslan med "apelsin" blev bara irriterade på mitt tilltag ;-0 kanske för att jag gillar "choklad" betydligt mer..så nu är en ny pläd påväg och en kudde oxå ( som rese sällskap) fortsättning följer...kram på dig/ mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaaaaa döööör...du är ju för rolig...;)
      Choklad är både snyggt o gott...;)
      kraaaam

      Radera
  4. Tufft! Ingen mes här inte♡ jag fick inte in känslan med "apelsin" blev bara irriterade på mitt tilltag ;-0 kanske för att jag gillar "choklad" betydligt mer..så nu är en ny pläd påväg och en kudde oxå ( som rese sällskap) fortsättning följer...kram på dig/ mia

    SvaraRadera
  5. Verkligen underbart varmt och mysigt.du kan du. Kraaaam Inger

    SvaraRadera
  6. Så fint och mysigt rum det är.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  7. Mitt i allt det grå , så blev det så snyggt med färg på kuddarna , gjorde hela rummet med dom rosorna och kuddarna :) håller med att du är bra på det här :) mvh Anna-K

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥