Follow my blog with Bloglovin

måndag 27 augusti 2012

Nu blir det lyxigt mingel....


 Ända sedan jag var liten har jag drömt om sånna här champagneglas..
Jag minns att jag såg dem i nån tv-såpa och tyckte det såg såååå lyxigt ut.
Jag har bara hittat dem som kostar typ 4-500/st.
På tok för dyrt för mig.
Så stod det plötsligt bara där en dag... På ett bord hos söta Anna.
Det är Ittalas Essence. Konstigt att jag kunnat missa dem på Cervera i alla dessa år.
Så goda att dricka ur. Champagne eller annat bubbel eller som här på bilden alkoholfri cider...
ALLT smakar bra och nog känner jag mig lite lyxigt märkvärdig då jag sippar ur de här..;)

Tack för alla söta kommentarer i mitt förra inlägg...jag blir alldeles generad.
Någon undrade hur man får med sig mannen...
Vi hade ju som sagt pratat om det lääänge men jag visste ju att HAN kommer ju aldrig boka.
Så han fick det ju som sagt som present och det var så sjukt kul...och jag lovar...alla som kom dit var lika dåliga/bra som vi..;) Jag tror många män egentligen vill...men de vågar inte.
Min man var rätt nervös innan men det släppte när han upptäckte att vi verkligen var på en nybörjarkurs.

Kram alla sötisar som tittar in här!
Katarina

7 kommentarer:

  1. Taaaack va gullig du är!!!! Visst är de väl underbara de glasen, perfekta till räkcoctail och nån god pannacotta eller mousse till dessert med;) ja, man kan ha dem till mycket men FRAMFÖRALLT bubbel så klart, älskar bubbel!!!
    Hoppsan idag är man allt lite trött så något målat blir det inte idag, kom hem vid sju efter att jag handlat efter jobbet, i med lite mat och sen nattelinatta lilla sessan:)
    Nu ska jag kolla halv åtta på play innan jag dukar under täcket för idag;)
    Natt natt på dig pinglan!!!!
    Kraaaaaaaaam Anna
    Ps: jag hoppas verkligen att jag får möjlighet att träffa dig kl nån gång:)

    SvaraRadera
  2. Så sant så! Det där är ju verkligen lyx, att jag inte tänkt på att skaffa sånna där tidigare! Och nu när DALLAS börjat på Tv och allt... Nu vet jag PRECIS vad jag ska önska mig i födelsedagspresent. Tack snälla du för tipset!
    Kram Judita

    SvaraRadera
  3. Härligt med vardagslyx! Gillar denna serie, även vinglasen.

    Vad kul att göra något tillsammans! Här kör vi istället svampplockning en gång i veckan... Så roligt!... *hiihiii*

    Så spännande att dra igång med köket. Det kommer att bli urläckert!

    Hur ser det ut för dig framöver? Tid för en träff ;)

    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Har alltid också tyckt att sådana glas känns lite lyxiga. Måste hänga ihop med att man vuxit upp med Dynastin, Falcon Crest. :)

    Vad snygg du var på bilderna i förra inlägget. Din man måste ha varit stolt som fick dansa med dig på kursen. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  5. Jättefina lyxiga glas du köpt!
    Vad roligt med buggkurs:))).
    Och vad snygg du är!!!
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Jättefina glas, verkligen vackra och lyxiga! Kanske passar de att använda när du och maken ska fira hur bra det går med buggen. Själv har jag tävlingsbuggat så jag vet att det kan bli ett positivt gift! Lycka till! Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Hej du!
    Åh förstår att du gillar de glasen. Underbara! Och fina du i somriga bilder :)

    Vad kul att ni ska gå buggkurs. Älskar själv att dansa allt möjligt. har buggat i 13 år nu och träffade min käre sambo tack vare dansen ;))))¨

    kram Caroline

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥