Follow my blog with Bloglovin

söndag 13 november 2016

Grattis alla pappor!

Hej hej!
Nu sitter jag i bilen igen...
På väg hem från Kalmar...vi har haft ett underbart dygn och med
den här magiska månskensbilden vill jag bara kika in och 
önska alla fina pappor stort grattis på ER dag!

Jag har firat pappan till mina barn såklart...
Han fick biljetter till Robbie Williams 2017....
....bara det att han blev ju då tvungen att tala om att det var ju 
just vad han köpt till mig i födelsedagspresent....haha...
Nu har vi alltså 4 biljetter...;)
Så kan det gå...

Ha en fortsatt fin dag!
Kram Katarina

2 kommentarer:

  1. Ha ha vad var det jag sa...!! Vi kanske skulle ta och följa med er då, vore ju attans så trevligt.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så kul att ni tänkt lika dant.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥