Follow my blog with Bloglovin

tisdag 29 juli 2014

Snygg och billig där under..;)

Hallå där!

Har ni fyndat något på rean nu i sommar?
Just som jag lagt mig tillrätta i en solstol förra veckan plingade det till i telefonen.
Det var sms från Twilfit att alla medlemmar fick förtur på halva reapriset.
Jag tog med mig finaste Kajsa och åkte dit snabbare än blixten för var det nåt jag behövde
 så var det nya underkläder. Ni vet när trosornas tyg är så tunt att man kan se igenom.....
...då är det dags att slänga o köpa nytt...
..huuu så fruktasnvärt osexigt det är med totalt utslitna underkläder...
Hur som helst så rev och slet vi därinne ett tag och 30 minuter senare åkte vi hem igen till solstolen.
Nöjda och glada med en stooor påse.
Å jag älskar sånna här fina lyxiga påsar..
Vad sägs om trosor för 25kr paret, bikinibyxor för 45kr och bh för 75kr i stället för 299kr.

Med enkel "tjej matte" har jag ju "tjänat" en massa pengar..
haha... 
Så nu är jag både snygg och billig där under...;)
Kram kram

8 kommentarer:

  1. Fina! Lite ny underkläder skulle jag också behöva. Och vilket pris sen. Superbilligt! Nu är du riktigt fin under igen.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Åhh så billigt! Verkligen härligt och skön känsla med snygga underkläder. Jag har också shoppat lite nytt. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Perfekt, sån rea gillar vi. Fina saker du köpt.
    Ha en skön sommardag
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Fina fynd! Igår fyndade jag också på Twilfit. Halva reapriset! Köpte några bh-ar till min yngsta! Tji fick jag! De var alldeles för små. Jag har nog svårt att förstå att min yngsta har blivit stor. Så imorgon måste jag in och byta... suck!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hej fina du!

    Hihi du skriver så roligt!
    Det är ju så trevligt att fynda och underkläder tycker i alla fall jag är sådär att lägga mycket pengar på så då är det ju toppen när det är rea:)
    Jag har också shoppat på rean, mest koftor tror jag, försöker tänka att det är till hösten jag ska ha det mesta, känns bäst så:)

    Jag åker gärna med dig! Så snällt!
    Vet nog bara att du och Helena ska åka härifrån. Fredrika (baraetthem) åker ju från Arboga. Sen vet jag nig ingen mer häromkring:)
    Vi kan väl försöka få till en fika innan?

    Duktig du är som kommit igång med träningen igen!
    Det blir ju mycket ätande på semestern:) Jag ska också ta tag i det där...

    Ha en bra dag nu vännen!

    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Vilka fina fynd! Jag hittade lite på Twilfit i Halmstad i helgen. Kram

    SvaraRadera
  7. Wohooo, vilka fynd! Jag har inte orkat fynda speciellt mycket alls i sommar.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Vilka fynd du har gjort. Visst är det kul att fynda? Du kommer att bli så läcker i det där ;) Kram Anette

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥